چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
سیفی مازندرانی

مراسم گرامیداشت یاد حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد سیفی در آستانه امام زاده قاسم(ع)شهرستان بابل ، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بابل، حجت الاسلام والمسلمین پور  اکبر در این مراسم، ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ در خصوص این عالم فقید اظهارداشت:این عالم فقید از نخبگان حوزه بود و هم از نظر درسی و هم از نظر اخلاقی، اجتماعی و سیاسی برای همگان الگو بود.

مدیر حوزه بابل، افزود: جا دارد زندگی نامه چنین فردی به تصویر کشیده شود و در قالب فیلم به جامعه اسلامی عرضه شود تا بدانیم تربیت شدگان مکتب علم و خاندان علم چگونه آثار و  برکات فراوانی به جامعه اسلامی می رسانند.

وی در ادامه به بیان خاطره از زندگی حجت الاسلام والمسلمین سیفی  پرداخت و ابراز داشت: یکی از خصوصیات بارز این عالم فقید اهتمام به تربیت افراد از همان کودکی مخصوصا نزدیکان خود بود بطوریکه تمام کودکان فامیل را در خانه خود جمع می کرد و بعد احکام قرآن و نماز مسائل شرعی آموزش می داد بطوریکه ایشان بیش از صد نفر را تربیت و به حوزه معرفی کرد.

این استاد حوزه، گفت: ایشان اهتمام ویژه ای به دروس حوزه و تربیت طلاب داشت و تا اواخر عمر خود کرسی درس اش در کاشان همواره با استقبال بسیاری مواجه بود.

 حجت الاسلام ابراهیمیان،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل هم در ادامه این مراسم با تسلیت درگذشت این عالم ربانی  به  بیان  راز های موفقیت عالم دینی از منظر امام علی (ع)  پرداخت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha